bakamedbea.blogg.se

Mitt stora intresse är att baka så i denna blogg kan ni följa mig genom mitt bak, jag ska ge tips och ideer på hur baket blir ännu bättre och framför allt godare! Jag ska även dela med mig av recept och ge tips på bra redskap. Enjoy!

Mitt dessertbord till min 20 års fest

Publicerad 2013-09-08 00:16:59 i Desserter,

Hej! Igår hade jag 20 års fest och bjöd på en otroligt lyckad dessert buffét. Det bestod av lakrits och citronmacarons, mini kokostoppar, hallonmousse med hallonkompott, chokladrutor samt morotskaka. Det blev en enorm succé vilket var väldigt roligt. Ett tips för att spara tid är att göra allt i förväg frysa in och sedan ta fram samma dag, enkelt! Enligt mig blev hallonmoussen och chokladrutorna bäst.

Kommentarer

Postat av: Marielle

Publicerad 2013-09-13 17:07:42

Wow vad ambitiöst! Förstår att det blev uppskattat :)

Svar: Tack snälla :)
Beatrice

Postat av: arsenic

Publicerad 2013-11-10 21:52:56

oj vad duktigt, lakritsmacarons måste jag testa att göea!

Svar: Tack snälla !
Beatrice

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice

Hej vad kul att du har hittat hit! Mitt namn är Beatrice Holmström jag är 20 år och bor i Stockholm. Jag jobbar deltid inom bageri/konditori på en cateringfirma och min stora dröm är att bli konditor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela