bakamedbea.blogg.se

Mitt stora intresse är att baka så i denna blogg kan ni följa mig genom mitt bak, jag ska ge tips och ideer på hur baket blir ännu bättre och framför allt godare! Jag ska även dela med mig av recept och ge tips på bra redskap. Enjoy!

Pepparkakshus år 2013

Publicerad 2013-12-08 13:05:26 i Allmänt, Baka, Jul,

Ja, då var det jul igen och årligt pepparkasbak. Mamma och jag gjorde detta tillsammans. Vi är väldigt nöjda. Sen hade vi även en massa deg kvar så varför inte göra placeringskort till julafton, väldigt fint och dessutom går dom att äta upp sen <3


Kommentarer

Postat av: Jasmine Lundvall

Publicerad 2013-12-08 13:25:36

Så fina pepparkakshus!

Svar: Tack snälla <3
Beatrice

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice

Hej vad kul att du har hittat hit! Mitt namn är Beatrice Holmström jag är 20 år och bor i Stockholm. Jag jobbar deltid inom bageri/konditori på en cateringfirma och min stora dröm är att bli konditor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela