bakamedbea.blogg.se

Mitt stora intresse är att baka så i denna blogg kan ni följa mig genom mitt bak, jag ska ge tips och ideer på hur baket blir ännu bättre och framför allt godare! Jag ska även dela med mig av recept och ge tips på bra redskap. Enjoy!

Citron macarons

Publicerad 2013-08-29 19:22:00 i Macarons,

Först och främst vill jag tala om att jag har blivit otroligt dålig på att blogga, just nu håller jag på att förbereda inför min 20 års fest nästa fredag då jag kommer bjuda på lite gooo saker. Mer bilder kommer men här är en försmak på vad som kommer bjudas på.
Otroligt goda citron macarons med en citron smörkräm som jag enbart smaksätter med citron essence mycket enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice

Hej vad kul att du har hittat hit! Mitt namn är Beatrice Holmström jag är 20 år och bor i Stockholm. Jag jobbar deltid inom bageri/konditori på en cateringfirma och min stora dröm är att bli konditor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela